Volkswagen Audi Skoda SEAT VW Transportbilar

Sök efter

  • Audi
  • Peter
  • Takbox
  • Bilrekond
(Tryck på Esc för att stänga)

Tre nomineringar till Motorgalan 2018.

Den 8 november kan Berners kamma hem tre priser på galan i Stockholm.

Tre finalplatser.

Berners har blivit nominerad i tre olika kategorier inför Motorgalan 2018 - festen där fordonsbranschens alla hjältar får stå i fokus. Berners är finalist i kategorierna Årets Hållbarhetsprofil, Årets Servicerådgivare och Årets Marknadsförare. Galan presenteras av MotorMagasinet och äger rum den 8 november på Berns i Stockholm. Vi vill passa på att tacka för nomineringarna och ser med spänning fam emot galan.

Bild för Tre finalplatser.

Årets Hållbarhetsprofil - Stefan Rasteby, Berners

Motivering: Stefan Rasteby, vd på bilåterförsäljar-koncernen Berners har gjort både tids- och kapitalkrävande investeringar i sina bilanläggningar för att minimera vattenförbrukningen samt utsläppen av avloppsvatten, genom bland annat slutna system. Berners har genom sina målmedvetna satsningar visat att de verkligen bryr sig om miljön.

Bild för Tre finalplatser.

Årets Servicerådgivare - Peter Lidin, Berners person-och transportbilar

Motivering: Att serva kunder med ett ständigt leende på läpparna och sprida glädje till medarbetare och kunder är fina egenskaper för en servicerådgivare. Att som Peter Lidin göra lite mer är ännu bättre, ”Välkommen till Berners” eller att skaka hand med kunden lyfter hela företaget och Peter som servicerådgivare. En försäljare säljer första bilen, verkstan med servicerådgivare säljer bil två och tre.

Bild för Tre finalplatser.

Årets Marknadsförare - Berners

Motivering: Berners är ett starkt lokalt varumärke med personligt anslag i Östersund och Västernorrland. Trots de begränsningar som hårt GA-styrda hemsidor innebär, har Berners tagit sig utrymme för att genom aktiv och professionell storytelling, ”Berners Berättar”, återge ett antal berättelser i text, bild, rörligt om företaget, kunder etc. Berners utnyttjar även Internet och sociala kanaler för att återge sin egen, personliga berättelse om företaget och dess produkter. Berners ger fin inspiration i hur man genom berättelser kan båda vårda och utveckla sitt varumärke i olika kanaler.